Rolig fakta

Skarsgård barnen!

'

  • Alexander: skådespelare
  • Gustaf: skådespelare
  • Sam: skådespelare
  • Bill: skådespelare
  • Eija: Model
  • Valter: skådespelare
Det Sycker jag är lite roligt. snacka om Kändis familjen #1

Sen har vi ju vår älskade Stellan också Dessa vackra barns pappa. han vet vi ju alla vem han är


Alltid kul att hitta fakta.

Jag visste att 3 av hans barn var kända. Men att alla dessa knattar va det hade jag ingen aning om!

Med tanke på skarsgård ska jag nog "bara för att" Ladda hem True blood för att så se alexander som vampyr... det kan aldrig slå fel tycker jag... Eller?



Dags att göra käk!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0