GB Glass

Hej alla glada!

Måste bara dela med mig om vad jag och Jossan snackade om inatt.

Ni alla vet vem vår kära vän GB är Och att hans glass har funnits i mååånga år. Den är även populär, så han lär ju inte vara den fattigaste.....Näe han lär ju ha ganska grymt med stålar.

Men då igår när jag och Jossan var ute och körde. Så körde vi förbi en bild som såg ut så här.


GB Gubben har alltaå skaffar fru. Är det bara vi som gått miss på de?
Iaf där kom snacket in. Eftersom han inte är så attraktiv och set märks på hans kropp att han äter en del av glassen själv. Så är "fru gb" En gold digger. Jag menar Gb gubben själv är ju ett antal år gammal och hux flux har han en fru. Vi tror att hon bara är ute efter hans pengar.
Och med all uttråkighet igår så var nog detta en av dom seriösaste diskutionerna vi hade.

Någon som sätt henne förr? Har hon varit med länge? VI VILL VETA SKVALLER OM GBS FRU!


xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0