11 agu...

Dagen började rätt bra idag!  Var inte alls trött. Fick reda på att vi fått lägenhet i går, och fixade mina naglar igår med. (Lagade ena som jag krashade igår på jobbet dårå.)

Det ända problemet jag hade tidigare idag då jag kom till jobbet var min fu*king rygg!
Det var nämligen så att när jag la mig till sängs igår gjorde det ont. Det kändes som att någon stack mig i ryggen med en yxa. Men nu har jag tagit lite för många Alvedon så jag har inte såå ont längre men dock törstig och trött som ett djur. BTW Måste duscha!

Men som sagt jag och älsklingen fick lägenhet igår. Rena turen måste jag säga. Det är en lägenhet på en takvåning i en jätte stor fin villa. Så det bor en annan familj där som jag var och träffade igår. Dom tryckte i mig tee och massa massa go fika!       *gillar*

För att lära känna dom lite bättre ska jag och Jonatan fara dit på lördag och umgås med dom och snacka kontrakt!
Det blir awesome!



Yes yes. Sitter på jobbet nu. Slutar om ca 20 minuter. Alltså klockan tre. Det känns jätte skönt. Men det har varit roligt idag. Mycket att göra.

Jag har inte så mycket roligt här på datorn på jobbet. Meeeen tänkte skriva lite mera när jag kommer hem.

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0