hothothot!

hello alla glada!

Sitter på jobbet nu och rullar tummarna! vad händer som värst?

Näe inte så mycket... är trött alltså och det är förbannat varmt här! Men det är väll så det ska vara när man varit igång hela dagen, eller?  (väldigt övan, brukar ju sova nu?!)

Yes Yes.
hmm vad mer, jag är uttråkad som ett djur! och min mammy glömde fylla på min mobil (snyltar lite)
Men sånt händer, hon har skills!

Så jag börjar bli hungrig igen. men slutar på 45 minuter så är hemma hos jonatans pappa vid 4. Då blire att ta en lååång skön dusch kan jag lova!

Det roliga är att jag sitter och skriver detta som om jag snackar med någon... Förstå min tråkig het just nu.
Här är en lite små mysig bild på mig och några damer från Umeå. En av våra tjejkvällar!

Två seriösa, och jag och Linda (inte alls så seriösa!) Men det bjuder vi på

Ska se om jag hittar nått att plocka och picka med nu  See Yah!


XOXO

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0