Lördag

hej alla glada.
Sitter här och mår inte alls nå bra. vet inte riktigt om jag har en förkyllning i kroppen eller vad det kan vara. MEEEN ialla fall var vi ute på stan jag och jonatan igår. vi for och käkade thai och hade det bara almänt mysigt. Gick omkring och kollade i affärer och själv klart på hötorget och all go mat man kan hitta från olika länder!
Sen vart det konstigt väder mitt iallt. massa osk skurar som och "gick".



Det är underbart. Senare på kvällen for vi till slussen och gick upp på bryggan och skulle fota stockholm lite. det vart riktigt bra bilder, men dom lägger jag upp senare.

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0