glömde

hello,
Igår när jag, Linda och Evelina vandrade hem från Evelina till mig så va det förbannat kallt!
Så när vi va framme hos mig ville vi bara krypa ner i en jävla massa filtar och bara sitta och mysa. Men det gjorde vi inte.... Jag och linda hade ju självklart lovar dady att vi skulle fixa käk. Så vi drog på oss Skoteroverallerna och gick till coop för att handla.... det var en vacker syn.






Iaf... Vi handlade lite grejor och gick sedan hem för aty göra en dunder middag. Det vart stora fina köttbitar med potatisgratäng (hemmagjord) och självklart svampstuvning (hemmagjord).

Kvällen var otroligt mysig. Det var väll bara de!

xoxo

Kommentarer
Cindy

snööööööööööööööögga ;)

2010-02-18 20:51:06
URL: http://cindyvonumea.iblogger.org

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0