slit

hej hopp!

Idag har jag som vanligt fortsatt måla i vårat förbannade kök. DET BLIR ALDRIG klart! SUUURT!

Nu sitter jag och tar en pause och försöker att inte tänka på att jag har en snus underläppen!
Måste verkligen springa på affären känner att mitt sug efter cola är enormt!

Ska strax packa väskan så jag har det gjort. blir itne så mycket grejer jag tar med mig till norge ändå så. Bara två ombyten. det blir nog bra. ska ändå bara vara där över någon dag så. vi får väll hoppas att jag inte blir där längre.

Pratade nyss med mitt hjärta Matilda som självklart kommer till umeå på torsdag natt (nu torsdag) BARA för ATT jag inte är här! Jätte roligt!
Men det possitiva är att man får kanske henne att stanna tills jag kommer hem!? vem vet?










Yezzur  nu ska jag se klart ett av mina avsnitt sen blire till att packa och ta en dusch!

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0