fredag och kallt

May says heey!

Kom nyss till Malin från a-förmedlingen. Jätte kallt ute! inte helt okej.
Så nu lite nyheter. Som ni vet så gick min mormor bort i veckan. Så det skulle b li att fara till norge inom 2 veckor. det blev ju ändrar. Jag far till norge nästa vecka på Onsdag eller Torsdag gissar jag. Kommer kännas konstigt som fan, men självklart vill man finnas till på bebravningen. Så mycke böl kommer det bli.

Ska strax fara hem från Malin tror jag, inte säkert. Måste verkligen städa mitt rum och tvätta kläder.
Så det är frtedag och det är galet kallt, ska bli över 20- i helgen. Så det blir en sitllsam helg kan jag lova!

Kanske rockband ikväll? vem vet...

yezzur, en liten uppddatering. Så skirver jag senare! 


hugs

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0