google, helt fel!

OKEJ!

en viktig grej jag måste ta upp!
Jag sitter ofta och "googlar" bilder på känsidar som jag kan redigera om.... Men idag, vad hände?!

Varenda person jag googlar kommer det upp en jävla massa porr bilder!!!   Whats up with that?"
Helt fel!  jag blir ledsen i ögat!
     Lite pinsamt också då jag sitter och söker bilder på christina Aguilera, helt vanliga bilder jag fösöker hitta här. Och jag har massa byggarbetare bakom mig. (som håller på med vårat kök)  OCH SÅ KOMMER DET UPP BILDER PÅ NAKNA FLICKOR!


BARA PINSAMT!  Vad hände igentligen med Google!?!?  buhu =(


Okey nu har jag fått dela med mig det pinsama som hänt mig idag! 


kramar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0