konstig morgon!

God morgon alla glada!

Måste säga att min morgon dock inte har varit allt för "god".

Jag gick och la mig en normal tid i går för engångs skull.
Det slutade med att jag vacknade kl 3 på morgonen och var väääldigt pigg.
Så jag låg kvar och plågade mig själv i sängen tills jag somnade om.
Sen efter det kan jag gissa vid klockan, halv 6.
Så rasade en hel del snö av mitt tak.

Och det lät som att vårt hus blev överfallet av någonting väldigt stort!
Urch vilken dryg morgon, sitter även nu och halsar honungs vatten.
Eftersom jag tydligen har fått för mig att bli förkyld.

Det hade jag inte beställt kan jag lova!

pussar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0