lördag

Hello.

Sorry att det inte vart någon uppdatering i går, men hade verkligen fult upp. Malin fyllde ju som sagt år och hela tjocka släkten skulle komma. Så vi hade mycke att göra. Lagade mat bla. i 5 timmar.  Skit kul

Hade även möte igår som gick väldigt bra tror jag. Med min couch Johanna.

Igår kväll vart det självklart utgång. Det vart en hejdundrans kväll.
Jag har lite träningsverk i mina lår idag kan jag lova!
Mycke dans vill säga!

Nu ska jag strax dra mig hemmåt för att sedan möta upp nästa gäng. det lär väll bli att fara ut ikväll också. Men ikväll ska jag iaf ta det lugnt!

Hoppas alla haft en trevlig fredag. Min var då full av stress trötthet(koma) och party!   Men det är väll så det ska vara!?


kramar!

Kommentarer
jnnifer

heey darl! ny blogg, startar om på 0 kändes kanon fint :D

2010-01-18 20:15:02
URL: http://snikkah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0