Mariléns Award!

hej alla glada!   

Kom nyss hem från en väldigt ikke sovande natt hos evelina. Vi har suttit uppe och gjort naglar! (mer om der sen)

TACKAR
Jag loggar in och ser att jag vunnit ett pris från Marilén!   Super kul!  Tänkte det finns vissa saker jag behöver göra för att hålla kvar priset så ska göra dom nu.


7 Saker om mig själv.

1- Jag är 175 cm lång

2- Jag är halv norsk

3- Jag älskar CocaCola!

4- Har redigering och konst som största intresse.

5- Sko tokig

6- Jag fryser väldigt sällan

7- Jag har mycke svamp och fisk i frysen
_________________________________________________________________________                                                     

Så jag ska igentligen göra lite annat men har inte tid. Ska hjälpa mamma tapitsera nu... om det stavas så?! AJA
Kommer upp lite bilder senare och lite snack om en sak som Jag tycker är väldigt kul. (tjejtramms)


så jag skriver senare

"halah"
 kramar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0