new start / dagens bild!

Hej alla glada.

Här hemma hos mig rivs det förfullt som vanligt. blir inte stt på hemma denna helg kan jag lova. Vi har varken köksgolv eller spis. Vi har veerkligen ett tomt kök kan jag lova!

Tänkte bara säga att kommer börja med att lägga upp en bild så ofta som möjligt.
Kategorin heter "Dagens Bild". Det kommer vara allt från mina egna bilder till helt random bilder. Bara det att jag gillar bilderna och det är därför jag vill dela med mig av dom. Som sagt ett foto som jag gillar just för nuet och den känns helt rätt. Aja ni förstår hur jag menar, jag ska inte göra det komplicerat.

Grattis på min älskade kusin Malin som blir 22 år idag. Party i morgon? hmm vem vet ;)


Yezzur, Kramar


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0