Pepper/?

Hello. Sitter hemma hos Malin. Inte allt för ovanligt.

Idag har jag varit med Avin då hon gjorde sin tattoo... Den vart skit snygg. Hon vart nöjd också, så det är bra.

Håller på med en tavla åt min broder Magnus. Det är en anime tjej vid namn Pepper. Fast då en helt annan verson på henne. Som min "egen" verson.
Så här långt har jag kommit på hon än så länge.                     hope you like!



Yezzur, jag ritar dock den på papper, men la in den på datorn och gjorde om den till "lineart" så man ser linerna lite bättre. Men hon är ändå ganska söt!  ps. Min bror gillar rock. Thats why.

yeah yeah. dags att sleeepa ska upp till tandläkaren i morgon!

Pussas

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0