and then i was five again!

Hej alla glada. Idag har varit min första "solar" dag. då jag verkligen försökt att ligga och steka. VÄLDIGT SVÅRT!
Jävligt jobbigt att ligga stil och att det är så äckligt varmt att man vill grina.
Men iaf. Det blev en hel del vattenkrig idag också då jag och min kille hittade mammas vatten tunnor och började jaga varandra, Illa. Men kul var det

På andra tankar. Sitter i sängen med datorn och skulle spela Tomb Raider. Meen vart väldigt less på det spelet snabbt och började då tänka vad fan det var man spelade när man var liten. Jag kom ihåg ett spel som jag spelade.

Eftersom min pappa är hyperalergiker mot alla päls djur så har jag aldrig haft varken katt eller hund. Han köpte ett spel åt mig som självklart heter Dogz4Catz Jag vart ju genast kär i spelet!  (liite små nördig får man vara)  höhö.

och iaf det jag tänkte komma fram till var att jag nu gör allt i min magt för att hitta igen detta spel. Vart så sugen!
så såg dom ut!


Dags att söka vidare!



xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0