nice bajs

Hello, nu har man lyckats få alla grejer hem till mamma och pappa (äntligen)
Mycke flytta och mycke mycke städa. Yes men då va allt det bort gjort.

I helgen är det weels i Umeå. och det brukar alltid vara en trevlig helg. Vet dock inte än om man ska parta eller inte. Vi får väll se.
Vi har även fått besök från Norge idag, som ska stanna hela helgen. Så fullt hus blir det. Vi blir 8 st som ska sova här i huset, så det ska bli spännande?!

har börjat se en ny serie som jag är lite små kär i. Det handlar om en kille som är en "demon king" men han vill inte vara det. (typ)

Serien heter "ichiban ushiro no daimaou", ett väldigt enkelt och bra namn, eller?


Så dom som gillar anime och komedi/äventyr. Se denna. Vädligt busig. Kanske lite små "porrig" för dom flesta. Men det gillar jag!

Ska färmodligen se en massa avsnitt ikväll på stor tvn som jag nyss tagit in på mitt rum. Gud vad glad jag är att min hunn också gillar sånt här för annars hade jag inte kunat sätt de.

Okej ha en trevlig kväll och njut av solen som nyss kommit fram igen, i know i will.

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0