slit

God kväll på er!

Sitter hemma på första gången på 1 ½ vecka. Känns jävligt konstigt måste jag säga. Har suttit och fyllt i massa random papper som jag för övrligt inte fattar ett piss av..... och nu istter jag och försöker göra ett Cv... Som inte heller går som jag vill.

Jag är trött less och grinig. Så det känns ju inte som den bästa kvällen att göra allt detta på. Men jag måste.
jag har ett möte i morgon och då måste jag ha med mig hela bunten papper... BLÄ

I wanna Sleeeep!

J kommer snart också, får hoppas att han är pigg nog att kunna hjälpa mig skriva klart! det skulle ju vara toppen!

Yez, Ah juste jag är kass på att uppdatera!  men ah, har inte haft min dator så. Ah jag har ingen bra ursäkt, jag är bara lat.


xoxo


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0