söndag

hello, eller god kväll.
Tänkte bara lägga upp lite random grejer från idag. min dag mer Malin och Peter.
Peter visade en kille på tuben som visar en låt på gitarrhero som va lite speciel. Och jag är då sugen och höra om det är nån annan än denna kille som vågat sig ann låten. Så här ser det ut iallafall.



Sen medans Peter spelade min älskadet spel NLF2
så satt jag och Malin och ritade sånna där bilder man ritade på dagis. Då man viker papperet och en ritar huvudet sen den andra ritar överkroppen... och så vidare. Så här blev dom bilderna.... Jätte fina ...

Malins RUNE Min GREGER



Sen har vi borstat bort lite tovor från Domino... Det här är lilla tussen vi fick bort.

Mycket vackert.


xoxo

Kommentarer
DIN!

omg! de va ju massa tussar! hahaha :P jag får ta över när jag kommer hem :P

puss

2010-03-29 10:13:45

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0