chicken in the sun

Är det bara jag som dör av värmen?

Känner mig som en grillad kyckling, inte nice! (ska dock inte klaga på sommar)
Jag vill att det ska bli så pass att jag kna hoppa i plurret och vara där hela dagarna istället. Det är bra grejer.
Nu ska jag städa och föröska få det lite fint på mitt rum. Det ser verkligen ut som att en atombomb råkade snubbla över dörr tröskeln in i mitt rum och förstörde Allt!

Men nu ska jag inte skylla ifrån mig på en stackars liten och söt Atombom. Det är mitt eget fel och jag ska stå för det. (suck)



Btw peelade mig nyss och måste säga att det va det skönaste jag gjort på länge! efter en väldigt varm dag så va det verkligen underbart! man kände hur allt som inte ska vara i ansiktet bara försvann sin väg. super skönt!





städa time! 

xoxo

Kommentarer
Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

ja men visst är han coool :D Jag gillar folk som vågar sticka ut! :D



KRAM

2010-05-19 00:23:06
URL: http://mandyego.blogg.se/
Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

det är toppen peppar inför blogawardsturnen som kommer till sthlm i morn :P

2010-05-19 13:11:28
URL: http://mandyego.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0