vilken valborgs helg!?

Hej allesammens!

Vilken helg detta har varit. Torsdag kväll tog jag och nära beslutet om att bila ner till Stockholm på fredag morgon.
Vi stack kring halv nio på fredagen då vår förare nyss slutat jobbat (Y) Inget var planerat förutom Att vi skulle fara och Att vi hade boende i Stockholm. Ingen hade med sig någon kamera, men jag ska se om jag hittar några party bilder på oss från krogen vi var på i lördags.

Nu sitter jag hemma i Umeå. Vi kom alltså hem kl sju igår på morgonen. Jätte bekvämt. Men en lättsam och trevlig helg har det då varit.

Några grejer vi kommit fram till Undertiden vi var i Stockholm är att Stockholmare kan verkligen inte parkera. Och vissa av dom har väldigt lite att göra på nätterna så dom förföljer en. Yezzur!

Juste!  Dit resan och tillbaka resan var lång. så vi lekte en lek. Då du ska göra en mening av reggskyltarna på bilar. 

tex. UCY 918 = Underkänd Cykel Yxas......

Tack vare den låga humorn och överskotts energin vi hade så vart allt så fel och så roligt ( i våra öron)

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0