cleaning lady

hello everybody!!
Idag ska jag försöka ta mig ann lägenheten... igen....
Det svider dock grymt mycket i mina ögon eftersom jag somnade halv 8 och vaknade vid 11.... Jag känner mig inte direkt utvilad efter så lite somn som jag fick inatt.

Min plan för dagen va så att städa. jag ska plocka undan och sortera allt!
Dags att börja söka ny lägenhet också...Så att kanske lägga undan eller kasta saker som inte envänds är en bra idée?!

Vill ha allting klart innan halv 11 ikväll och gärna fördig gjord mat också... hande varit mysigt med det då Jonatan kommer Hem från jobbet.

Vi har nu börjat snacka utlands resor, planen där är att ta en semester med varandra och för att jag aldrig varit utomlands i hela mitt liv så vill jag till värme sol och bad! Hey hey! jag vill bli brun och vacker!
YES det hade varit riktigt nice att fara utomlands med min älskling! vilken upplevelse.
Har dock inte pratat så mycket om det. te.x. vart vi ska när vi ska åka hur länge vi ska vara där...Men det är detaljer!

Tror jag ska sova en timma innan städningen börjar, Se om jag kan få någon slags energi.
Hade ju varit ganska bra om jag ska göra så mycket som jag kkänner och ser att det behövs göras!
Någon som har förslag på vad man kan göra för middag till kvällen?!?!?!?!?
Är ganska tom i bollen just nu och behöver lite hjälp på mat ideér!

Yes yes.
Men nu ska jag he på lite mysig musik och slagga ett tag..... Vi ser väll om jag skriver sen!

BTW!
Som ni säkert ser så har jag inte tagit hålet i näsan än. hittade ett smycke. Och när jag väl tryckt igenom en nål i näsan...SÅÅÅ hade jag lyckats tappa bort smycket! Så ni vet!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0