Det vart mys!

har haft min Kära vän Evelina på besök hos mig nu sen i lördags. Hon for till frankrike idag (lite avis)

Tror jag har fått Streptokocker eller vad det nu heter...
min förkylning och återkommit och jag är såå igenlockad i hals och näsa. Så synd om mig!

Vi var på bio och såg Himlen är oskyldigt blå igår. Den var väldigt speciel.... Sen i förr går var vi på stan hela dagen Och jag hämtade ut min penslar som jag verkligen Avgudar! så underbara!

förr går vart det en mysig kväll, vi var verkligen slut efter en hel dag på stan och tyckte att vi förtjänade ett glas vin!


Som sagt Evelina for i dag och jag
hoppas på att hon får ha det jätte kul

Nu ska jag försöka installera sims och
göra någon typ av mat så jag får i mig
nått.


Ska lägga upp bilder från Umeå också.
Från Dildo partyt och Halloween. Men
Jag gör det lite Senare!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0