what the hell!

Dagen började ju mindre bra idag.... Inte nog med att man sovit ytterst dåligt så ska jag hälla upp den sista CocaColan i ett glas... SOM jag självklart tappar ut och det blur Cola på hela bordet.. datamusen datorn Och PS3 dosorna.. ja och mattan då...

JÄVLIGT ROLIGT!   näe....

Såå inte nog med det så har jag en hosta som är en riktig pain in the ass.... Den dödar mig totalt och det hjälper bara om jag hållerkäften..... Så drygt.

Men till något roligt!
Jag ska har en plan att köpa färgade linser!
Vet inte vilka med hittade en ny affär i Sollentuna centrum som jag absolute adoore! blev helt besatt av produkterna, och dom råkade öven sälja färgade linser!

MIST Stockholm

Dom hade ju lejopard fläckiga linser och neon linser..... men det kanske är till en överdrift?



Fina!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0