Hola!

idag har jag köpt 3 nya klädesplagg *lyckling*

Gillar när killar blir less och ger sina kontokort till en *höhö*

Det vart två linnen från Gina och en tröja från HM..
Kändes Braaa

Tröjan har jag på mig nu och den är så underbar! enkel och randig. Snyggt!
Sitter nu och kollar på min älskade pojke som är så lycklig för att han köpt ett ps3. haha

Han sitter som ett litet barn på golvcet framför tv och spelar och är helt inne i det han gör. Så underbart! i love it

Det betyder ju också att jag får ha min datorn lite oftare som är awesome!


ska väll strax göra nå mat också.. jag gissar på att det blir stuvade mackaronisar och vitlöks köttbullar.

Men innan maten funderar jag på om jag ska göra en ny sminkning. Vi får väll se om jag får någon briljant idée, det hade ju varit roligt.

Hoppas alla haft en bra helg!
Själv har den varit väldigt lugn. Inge utgång eller någonting, som det igentligen skulle bli. Nä det vart film maraton!
Men det funkar för mig med!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0