it never goes away

Goddagens!

Sitter nu och ser på nyaste avsnittet av Cougar Town som Igentligen skulle kommit ut i mårgon men kom ut idag.
Har blivit ännu mera sjuk...bara det att jag inte har feber.

Ska straxt börja skumma igenom massa jobb medans jag ser på yttligare en disney film... Såg 101 damlatinerna 2 igår. Så söt. Såg den versonen i "cartoon" och the real deal..... Så mysigt!!!

Vi får väll se vad jag hittar för klassiker idag.

Finns 2 filmer som jag DÖR för att se och ena är "RAPUNZEL UNBRAIDED"

Den här filmer verkar vara skit rolig!


Ska se om jag hittar dom att ladda hem idag?! tror jag inte men man kan ju testa!













Sen vill jag se "Despicable Me" Som också verkar het galet kul!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0