Mars pannkaka!

Dags att dra sig iväg till Sollentuna och söka rätt på arbetsförmedlingen. måste verkligen dra mig dit idag så det blir gjort.

Sitter just nu hemma och käkade lunch för ett tag sen. Min tanke var att fara vid 12 med kom sedan på att "fan" jag måste få i mig nå käk. Done that! Så nu blir det att fara iväg.

Idag ska nya avsnittet av Cougar Town komma ut! as peppad! Så det blir att se det ikväll självklart!
Såg även det senaste avsnittet av dexter just och GUD vad jag längtar till nästa vecka, shit....


Näe nog med tom skrivande. Dags att ta på sig jakan och gå ut i kylan (så där underbart att göra när man är sjuk)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0