Sims 2!!!

Goddagens/godmorgon alla..... Satt uppe inatt och föröskte installera min älskade sims 2 spel (in datorn har för mycke saker på sig att klara av 3an)

Men iaf det gick inte som jag ville. men jag vill verkligen att det ska funka så jag kan få börja bygga simar och designa kläder och sånt! jag vill jag vill jag vill!

är verkligen besatt av att få insperation och söka grejer till mina sims spel (jag har ju ändå alla 3, som alla har)
Det HÄR sidan är underbar ... bara att skaffa sig användare och sen äre bara att köra!

vissa är grymt duktiga på att göra simmar lika andea presoner...nått jag håller på att lära mig
här har ni några kändisar som dom har gjort

se om ni känner igen någon


Så, ganska duktiga enligt mig. Nu ska jag försöka kämpa vidare med att installera skiten (Y)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0