Skillat!

hej allihopa!

Jag har gjort något skillat! Skulle ta fram damsugaren för att jag behöver damsuga inför kvällen gäst och göra lite fint.... Men hur fan kan man tappa bort en damsugare på 65km? Tydligen så går det. Det är seriöst helt forta! Det roligaste av allt är att jag vet att vi har 2 damsugare. Men dom ligger väll och vuxenkramas med varandra någonstans!?

Helt jävla otroligt. Med tanke på min korta stubin och ger jag upp väldigt snabbt!
Jag brinner verkligen inombords just nu och tänkte ...fan jag kna lika gärna skriva av mig lite. funderar på om jag ska söka upp "damsugarn" damsuga sen göra en liten sminkning. då kanske man blir på bättre humör!? eller vad tror ni?

Hoppas alla har en underbar helg so far föresten! Som sagt så jobbar killen och jag tänkte då medans jag nästan har en helg för mig självbörja måla nått som man kan ha som tavla här för jag BEHÖVER saker på väggarna! det är vitt... Min lägenhet är VIT!

TITTA!

Det är hemst!
Jag vill ha tavlor eller så ska jag måla på väggarna! Detta går inte!

funderar på att måla en tavla med en gepard på?!

Skulle passa in eftersom jag har ganska mycke gepard mösnter!


Fan alltså måste fixa nått det ser för taksigt ut!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0