söndag =(

hejsan ... har haft en extreeemt lat helg.... inte gjort nått verkligen eller jo... käkat tacos :D det var värt och nu sitter jag och väntsr på arepas och nån colombians soppa, som bröderna håller på med. Ska bli mums!

Som ni kanske märkt så Suger jag på att uppdatera på helger.. saken är den att vi har bara en dator för jonatan har sålt sin... Så är han hemma äger han datorn om man säger så... hehe

Men snart hoppas jag på att jag får ha henne ifred. (med henne så menar jag min dator)
yes tänkte bara medela det...

Skukle igentligen på tomtit idag... MEEEEn det blev inte så. Så det sög. skulle varit lite spännande att gå och titta och pilla på saker där. har ju aldrig varit där.

Nu håller jag på att dö av hunger så. ut på en cigg sen lunch!

peace

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0