stor städa!

detta är jag idag!

Slitenflicka_7 ........... jag har nyss hett i en tvätt (för ni som inte förstår "hett" så är jag från Norrland och vi säger så. det betyder "jag har nyss startat/satt igång en tvätt" lika med "jag har lagt kläderna i" Svårt att förklara... MEN IAF. Nu ska jag diska ALLT för jag har mycket disk sen ska jag plocka undan sånt som inte står där det inte ska sen om jag hinner he igång en till tvätt. Behöver även dammsuga och städa toan men toan tar jag samtidigt som jag ska duscha.

SEN blire att göra tacos!!! MUUUMS! ska mysa med snutten i kväll! vet dock inte om det blir utgång! Nikk va vääldigt sugen. ah vi ser väll vad som händer! kanske blir i morgon istället!

finns det någon som vet om man kan ta färg pennor och rita på vitt tyg? tänkte om det färgar av sig när man sen sitter på tygen? someone ho knows?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0