Till min rädding (hippo)

Hejsan,

Igår var jag och köpte mig en urgullig dagbok (med lås) den heter Hippo, och nej jag har inte döpt den själv utan den heter verkligen det :) Jätte sött.

Näe men jag bestämde mig igår för att börja skriv dagbok. inte om vad jag gjort underdagarna så mycket utan vad som flyger omkring i min skalle. Tror det är en smart grej om man har svårt för att få ut sina känslor och tycken om vissa saker här i livet.
Sen gillar jag och "dö" skriva så jag själv inte förstår mitt eget budskap. Det är lite roligt.

Ska ut och andas lite frisk luft nu, kanske är dags har som inte varit utanför dörren idag... Och jag som är rökare?! vad hände. Nej men ligger hemma sjuk och känner mig ordagrant för lat för att göra annat än att sova.

Men nu känner jag att jag pallar itne med mina nerver länge till så en cigg på det är så blir det super!

Sen blir det att se beauty and the beast. det var så länge sen och känner att jag behöver kärlek musik och disney.

Skriver förmodligen lite senare och ska lägga upp bilden på skorna!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0