uggsen!

hejsan!

Idag åkte änsligen mina uggs fram ur garderoben! underbart!
Har avrit en sväng på Stinsen och köpt mig ett PS spel *nörd* hehe men ändå. Roligt roligt. sen var jag och handlade och vart väldigt lycklig över att se att Fanta har börja med wildberry igen! UNDERBAR! Så det ligger på kylning nu! köpte även lite mjölk och pasta. får främande av Jonatans arbetskompis i morgon och tänkte göra lite mumsigt käk åt dom.

Det blir tjockpasta- tratkantarel sås - entrekot

Hoppas det kommer duga! det får vi väll se i morgon som sagt.
Så här har jag sätt ut idag!


Yes box. har även lackat om naglarna och gjort en rolig sminkning som jag ska lägga ut!

BTW. Det där är ett par av mina nya linnen :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0