UMEÅ

*Hello, sitter nu i Syrrans lägenhet och ska strax fara hem till Mamy. Sov här inatt och det känns väldigt underligt att vara i Umeå måste jag säga.

Min kära syster ska göra en sminkning för hon ska iväg på möte så jag ska träffa mamma och umgås med henne på hennes lediga dag. Kanske fara och hälsa på farmor? vad vet jag.

Ikväll blir det kanske att träffa Evelina min lilla ängel. Vi får se hur det blir. Men i morgon blir det iaf roliga grejer som händer. Ska på krogen krogen på Dildo party med tjejorna sen blir det väll troligas utgång på Corona efterår. Awsome!!!!

Skriver lite senare och ska föröska fota mycket nu medans jag är här!

Seyah!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0