YeeeH

Ska nu Strax fara och hämta ut min skor!




Om ni kom ihåg dom?
Dom har äntligen kommit ända från Kina för att träffa mig och göra mig lycklig! Dom är sååå SÖTA!

Vi får väll hoppas på att dom ser ut så här och inte är Fuckade!?!

Ikväll blire uppesittar kväll, Sanna från Umeå och hennes Boy kommer hit och ska umgås med mig och min Sjukling! Det blir not trevligt.

Måste berätta att jag vart less igår och kapade min naglar. Jag är verkligen inte "Maria Austvik" längre. inge naglar och inga klackar.. Hahaha humor. Men snaert kommer det tillbaka hoppas jag på!?!

Ska dra på mig lite maskarna nu sen dra mig till Edsberg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0