Ensamt

Hello!

Sitter i min mysiga soffa somvanlig och stirrar in i väggen. Kom och tänka på att den är fett vit. Borde göra någonting kul med den. Men det blir väll ett senare steg.

Så måndag kväll. Alltid lika roligt. Min pojk har redan gått isäng... som han gjorde ungefär vid halv nio... Så jag har super kul. Vart less och startade en film vid namn Marmaduke Sötaste katten ever finns i den filmen och "hans tjej kompis"




Any hoo
.....Vill att Umeå bor ska börja flytta till Stockholm. Det är en plåga att inte ha sina Girl friends runt sig, Så galen ensamt.

Tänkte lägga upp lite nya gejer sen bara för att ha nått att göra för jag kan inte sova ännu. Men nu ska jag ut på en rök.

Som jag sa Skriver senare


xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0