god morgon världen!

Hello!
Hoppas folk vaknat på rätt sida av sängen idag!
jag vaknade då hungrig och med huvudverk, men det är sånt som händer!

sitter just nu och har fortfarande inte ätit nått men det blir av alldeles strax. Sen blur det att ta en dusch, som det känns som att det var evigheter sen jag gjorde.

Sitter och funderar om jag kanske ska testa en ny sminkning idag?! kanske göra nått super konstigt som man aldrig testat förr?!  några förslag på färger?

Sen får ni gärna skriva in om ni vill jag ska testa någon sminkining... utmana mig lite! Kanske skicka en länk på en sminknin jag ska testa?! Eller ah, vad vet jag!

Yes men just nu behöver jag iaf några förslag på färger.... Och SVART kommer vara med så utifrån de!



Dags att ta en rök och duscha!  ( har ätit nu också )

xoxo

Kommentarer
Sandra

Tack så mycket :)

2010-09-23 14:13:19
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0