♥ Godmorgon! ☺

☼ Vädret är dugligt med 11 grader ute! WOHO! 

Känns ju nästan som upp i norrland haha. Men det är bra. Det betyder att jag börjar känna mig hemma. Awesome!
Jag är pigg och ska ta och plocka undan lite i lägenheten tex. diska

Sitter och funderar på vad man ska göra till middag. någon som har nån plan? Vill göra lite mys till när Jonatan kommer hem ♥

Aja Tänkte bjuda på en låt som jag blivit konstigt nog besatt av. en bra förklaring dom killen brukar säga om denna typens musik "den äter barn" Riktigt galen musik men fin den del som jag älskar i låten som börjar 1.30
lyssna på det!

Och för denna låt måste ni ha väääldigt tåliga högtalare. och väldigt bra bas annars är den förstörd! so u know



xoxo

Kommentarer
Ruth Frida Marie

Sv: Har du inte? Klart att du ska åka bort ett slag då, till något lite varmare ställe. Antibes duger absolut hur fint som helst för min del, det är varmt nog att man inte behöver ha jacka men behagligt nog för att ha snygga kläder på sig.

2010-09-28 15:42:58
URL: http://bubbennilsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0