lägenheten

GUD vad det är stökigt här. och ändå sitter jag vid datorn som ett fån?!

Näe men jag ska strax sminka mig sedan fara så det blir att städa ikväll istället orkar verkligen inte öppna ögonen helt för att se hur det faktiskt ser ut här.

Det ändå som syns som jag tål att kolla på är min söta soffa!


Annars är det nytvättatde kläder Överallt!

- Kartonger
- DISK
- och massa blä!


Näe dags att bli av med skiten ! allt ska bort innan helgens slut har jag bestämt!

Sen nästa helg ska jag köpa tavlor och sånna roliga prylar för att få det att kännas som hemma!
Måste också tyga om stolarna!

Får tvinga ut killen med mig på stan! hihi
Yes men dags föär en Cigg sen fram med sminket!

xoxo

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0