Måndag...

God dag alla glada. Dags att börja städa i lägenheten idag.. Jag blir så less! det tar en evighet men inget händer!

Jag sitter och tvngar i mig gröt så jag ska orka hålla på.
det jag ska hinna med idag är att.
-Diska
-Damsuga
-Plocka undan allmänt.
-Kanske få bort alla kartonger.
-Montera upp en hylla (jonatans jobb)
-sy ihop byxor som gick sönder. (inte för det hade nått med städningen att göra)
-Städa toaletten
-bädda rent i sängen!



I hope i will make it! Jonatan slutar 4 så en del hinner jag väll göra innan han kommer hem. Åt minstånde 4 punkter kanske.?!

YESBOX det är väll lika bra att jag sätter igång!

Skriver senare!


XOXO

Kommentarer
Sandra

Okej :)

Vad pysslar du med då? :)

2010-09-20 15:15:08
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Sandra

Jag kikar lite på tv :)

2010-09-21 13:49:34
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0