mina paletter

Och jag ska köpa flera!

Jag vet inte hur många flickor tänker med att "dyrt är bäst"  hahaha no no no!  Priserna har ingen betydelse jag ahr köpt svin dyra ögonskuggor och att jag ville att färger skulle sitta bra. Men det gjorde den inte. iaf. Jag har bara 3 smink paletter för tillfället och kan ge lite råd.

BTW. Dom är billiga

Min nyaste och absolut värdaste palette är

1. beauties factory 120 palette, MUS Hightechlighter Platina:
Färgerna är starka, sitter länge och är lätte att lägga på.

Jag kan snacka myckat bra om denna produkt. Den har gett mig myckat lycka. Så ett grymt värt köp på 220:-

Vädligt billigt och bra med tanke på att skulle man köpa 120 enskilda ögonskuggor som skulle vara lika bra som dom här skulle du ligga på över 1000:- redan vid 10 ögonskuggor.


Gillar du sminka myclet och kleta på som mig, KÖP den!




















2. Active Cosmetics box:
Denna palette är okej en jag har som också ger bra färg men absolut inte lika bra som nr 1.

Färgerna är väldigt shimriga och dom ljusaste färgerna är ganska så glittriga. Vädligt enkla färger och inte ger super kraftiga färger utan en mildare ton. Kom inte ihåg priset på denna men tror att det var 200:- ungefär. Den har även en skjut lucka under med 2 rouger som är jätte fina. Ett shimmer solpuder som jag älskar. Och 5 härliga läppglanser. + en puder svamp och några kassa penslar.










3. Viva la Diva Shimmer palette:
Det här är en härlig palette.
Gillar du shimmer och glans glitter och glamooor!

Är den här för dig!
Skuggorna ger bra med färg fast dom sitter inte så länge som man önskar att dom skulle göra.

Skuggorna är inte hel packade utan lite krämiga. Inte mycket trämiga men lite klet är det med dom. Gick på ca: 160:-




xoxo

Kommentarer
louise

Vilken sida köpte du sminket högst upp? Vill ha!

2011-11-13 19:37:27
URL: http://louisejuuri.devote.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0