söndag kväll

hello, har totalt glömt att uppgradera!

heljen har varit väldigt udda... lördagen bestog av dans! and thats what i like so. ska väll inte klaga!

Söndagkväll vart det en random tjejkväll men vattenpipa, pepparkakor, nagelmålning och flätning!... självklart CocaCola också ^^



Nu är det Tisdag och jag sitter ivrig som en galning och väntar på att dom ska inga från sjukhuset!

Pappa är inne på operation och har varit de sen kl 8.  och jag är less på att vänta nu! Vill ha min pappa tillbaka, hit hem!

idag ska jag skriva ut en massa "mallar" till att kunna skissa upp sminkningar!
Jag fick ju låna min brors ritbräda bara det att den vägrar funka föer mig så jag gav upp! somvanligt... inget tålamod! nej nej,

Men nu till att börja med blir det att dra i sig en actimel sen ut på en promenix med skön musik i luren! yey!

bju på en bild!

btw! ska lägga upp bilder fårn torsdagens fotning med jenn!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0