sunday!

Sitter nu på golvet hemma hos men "fru" Melike

Lyssnar på lite söndags musik och chillar bulle helt enkelt...
Har suttit och skrattat åt hennes katt som inte alls gilalr sitt nya halsband och för att hon är så jävla feg!
Hon hoppar in och ut genom fönstret och vågar inte riktigt springa iväg utan sättersig nedanför fönstret och ser ut som att hon sätt en spöke.. Fett ful!

igår va det utgång på corona.....Så dålig dj att jag ville ju grina!
Jag skiter ju fullständigt i om det är lite folk lr inte jag kommer med mina kompisar för att ha kul så.... i domt give a damn about the others! höhö

idag blire att städa lite och chilla sönder! har ont i magen så har inte störta lusten att springa omkring runt människor!

Bruno Mars – The Lazy Song thats that shit right there! bästa till en söndag som detta!

Bju på en busig bild som passar nu när påsken snart kommer?!?!?! lr? hö hö hö


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0