Tisdag

Hej och gallop vilken galen helg jag har haft.. mycke rando grejer och bara sista minuten grejer! men trevligt har det iaf varit... bara väldigt slitet!

Sitter nu hemma i sängen och funderar på att lägga mig ytligare ett tag. kanske starta en film. Jag har sån extrem tandvärk att jag vill grina... men drog nyss i mig lite piller så vi ser väll o det försvinner något....lr om jag bara däckar av pillerna som vanligt.  Jag har en visdomstand som har bestämt sig att börja bråka ed mig just nu!

Så där extremt onödigt och dumt!

Nu pallar jag inte skriva mer dags att lägga huvudet på kudden! JALLA, PEACE!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0