Åheden

Ello, Sitter i stugan och har nyss kommit fram till att man kanske borde ta och käka något?

Vi har varit vakna sedan kl halv 6 och jag lyckades somna efter 4 någon gång tror jag.. Inte okej!  Dagens väder har ju varit awesome!

Vi for in från stugan vid 6 sedan chillade vi hemma hos mig innan vi drog oss till stan för att springa lite ärenden... Det blev mjukglass med jordgubbs strössel som BTW är så jääävla gott!  sedan till efterätt delade vi på en grand deluxe cheese'n bacon som också var gaaaaalet mycke med bra!  vid 11 drog vi oss ner till stugan igen och la oss då på stranden och degade till musik.



Men nu blir det som sagt att kirra något ätbart! min mage skriker!  Hoppas alla njuter av vädret på samma sätt som mig! Loving it!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0