hjärtattack!

Det är inte roligt när man ligger i sängen och lyssnar på musik försöker sova och det smäller till i väggen högt och hårt som fan! 

Jävligt roligt... jag bor som i hus och på andra våningen... jag är den ända vaken Och det är bäcksvart i mitt rum!
Nu vart jag halft pigg också! jävla skit!  ska inte lämna ute mina "spök" tankar som flyger runt i mitt huvud och att jag inte kan sluta kolla in i mörkret i rummet och föröska se saker, då jag vet att jag kommer inbilla mig att jag ser saker!

Melike har nu stuckit till Stockholm i en månad... Så ja, jag är ensam och det är så ovanligt... Dags att införskaffa pojkvän kanske?!  hörde dom vi billiga på Ica nu........

Blir att starta en film nu för det här går ju inte!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0