Prylisar!

Ello!
Vilken udda dag detta har varit... Gick och la mig vid halv fyra fyra igår och steg upp 6 idag...*på morgonen* så vart väll 2 timmars sömn... Jätte gosigt. Sen har jag varit på stan och köpt in lite små onödiga fina prylar!

nytt örhänge!

kommer nog pimpa upp det och byta fjädrar till en annan färg! känns lite dumt med svarta fjädrar när jag har svart hår. Men det är snabbt gjort när jag fått tag i fjädrar!




























































Tå ring! *sött*


Sorry för bilden men insomning på tår är inte okej! men men, ett litet hjärta på *pek tån*




















ny kula i tungan!

ett ord..  DISCO, DISCO!!!











































Näe dags att göra sig i ordning! kan inte sitta här och ruttna fastän jag borde sova! men he blir int av! JALLA please!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0