Sliten Krigare_7

Elloh!

Har nyss dragit i mig lite börek (turremat)

vääldigt gott!

Har även klippt klorna på en väldigt grinig katt, meeen nu har hon iaf inget kvart att attakera mig med, om hon inte kommer på att hon har tänder!

any who, ikväll blir en lugn kväll, jag är väääldigt trött...väldigt..
Vi sitter hos Melike som två sträck är osociala och trötta, men så ska det vara ibland!
Rätt person att vara med, eftersom hon fattar när jag är trött, grinig och less!
hon vet så väl att jag inte är kontaktbar och att jag är snäsig och dum i såna tillfällen!

Btw köpt en tröja idag... den är vit.. med svarta cawboy fransar på axlarna.... fiin och jävligt mysig! love it!

heres a pic for yah!


Jenns utsatta hund! fííín

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0