söndag....

att sitta och inte göra ett piss ensam är inte min grej just nu!... så fruktansvärt sliten idag.. och har förbannat ont i mitt vänstra lår.. de e fint

Vaknade upp i dag av att en syster stod och sa " vi ska var hos farmor på en timma " ..... och efter en lång kväll som gårdagens kväll va så var jag okapabel till att säga någonting eller rör mig i huvetaget!.. Meeen hon fick till slut upp mig ur sin soffa... jag gjorde så jag såg hyfsat levande ut för att vara en riktigt sliten krigare!

Fika vart det somvanligt hos farmor och massa snack och roligheter!
........
Vad har jag mer gjort idag... legat hemma i sängen.. ritat 2pac och bara degat... inte äns gått ut på min promenad! såå sliten.... kanske tar en natt promenad istället!?




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0