Torsdag

Eloh!

Har nyss dragit i mig en så kallad fruktost?!

Ska nu dra på mig lite concealer och sen packa resväskan med min dator och smink och fara och vara i studion hela dagen!

Denna gång blir det jennifer som blir den utsatte! hoppas det blir trevligt!
Mår dock inte alls bra, men vi får göra det bästa utav situvationen. Jag vet inte om jag hinner lägga upp nå bilder ikväll... beror på om jag hinner få bilderna och redigera klart dom.

Vårat tema kommer blir angel/demon.. ond/god nått i den stilen! ska ha 2 jennifer i en bild! ska blir riktigt kul! i hope!
Men det hade ju varit sååå mycket roligare om jag kunde mått bra!

jepp dags att stressa lite! peace!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0