sunday

Sååå, låt mig tänka.

Denna vecka har gått extremt fort. Nästan lite läbbigt!

Sitter nu med min nya "syster" melike och ser på tv och väntar på att en till dam ska komma.. Det blir att fixa naglar ikväll :) kanon! ska göra hennes händer riktigt shnygga! ihope, höhö.

idag har det varit en riktig degar dag.. vaknade runt 11-12 och käände att "näe, jag vill inte gå upp" Det vart sängen till kl 15:00 såååå skönt och hade jag inte klivit upp då hade qjag förmodligen legat kvar där än nu. Jag trivdes jävligt bra där! MYYS!

Näe nu ska jag gå ner och hämta ett glas mjölk och en kaka! hoppas alla haft en kanon vecka och en underbar helg!



btw! tatuerade ögonbryn! Fiiiint!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0